Benedict Seppälä onnistui Sipoossa
Benedict ”Bene” Seppälä osallistui Sipoossa 25.5. Energitävlingen -kisoissa M19 -sarjan keihääseen. Voimakkaasta ja puuskittaisesta tuulesta huolimatta Bene sai keihäänsä hyvää lentoon. Viimeisellä heittokierroksella syntynyt tulos 69,71 on hänen ennätyksensä ja ikäluokan kauden kotimainen kärkitulos. Alle 20 -vuotiaiden MM-kisaraja ei ole kaukana ja sitä Bene tavoittelee seuraavaksi Kangasalla ja kotikisoissa 13.6. Lupaavaa on se, että Bene kertoi parhaassakin heitossa tuulen napanneen

